divendres, 13 de juny del 2008

Fotikis Montmeló

Bé, després d'uns dies de recuperació............. ara ja estic aquí!!
Aquest cap de setmana vaig disfurtar molt!! motosssssssss i més motos!!!!!!!!
Dissabte vam anar al circuït amb les motos i el diumenge amb cotxe!!

El viatge d'anada va anar molt bé encara que això d'anar per autopista i autovia és una merda!! Mentre anavem per autopista pensava "vaja merda d'anar amb moto, amb la pressió del vent i a sobre una velocitat constant, no disfrutes gens!!!" (sort que a la tornada vaig disfrutar) teníem pressa per arribar i clar no ens va quedar cap més remei!!
A la tornada va ser una altra història!! Quan vam poder vam deixar l'autopista i vam fer un bon tram de nacional!!
La carretera del Vendrell a Valls em va agradar molt!! hi havia un tram de corves molt guapes i vaig poder disfrutar de la conducció de morcete.



El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari