dissabte, 5 de juny del 2010

M'agraden totes!!!!!!!!!!! (les motos,clar)

Ara estava fent un repàs a la meva trajectoria motera i pensava...........deu ni do les motos que he tingut!!!!!!!!!!!



Be,tampoc és què siguin una animalada, si no recordo malament.......... cinc!!!!!!!!!! No està malament per una persona que es va fer "motero" fa cosa de sis anys (2004)



La primera va ser segurament la mes especial,era una honda cb 250, la vaig comprar de segona mà a Barcelona i quan la vaig veure per primera vegada, em va semblar maquíssima i molt gran!!!!!!!
Deu ni do com passa el temps i com t'acostumes a les coses, ara quan en veig una em sembla una bicicleta!!! jajaja
Però sempre la recordaré com una gran moto, molt noble i que em va endinsar en aquest meravellós món.


Naturalment de seguida es va quedar petita i es quan vaig donar el pas a les motos de gran cilindrada.
Vaig vendre la CB a un veí de feina i em vaig fer amb una gsx600f, la vam anar a buscar també a Barcelona; de fet, va ser el meu cunyat Enrique qui la va portar, encara me'n recordo dels mals de cap que ens va donar, la maleïda no feia més que donar tirons i al final la vam haver de portar-la per carreteres secundàries perquè per l'autopista no pujava les petites costes que trobàvem, ja es veia venir que no la tindria gaire temps!! jeje.

I aixi va ser,al cap de 4 dies, li vaig donar passaport, la vaig vendre a un senyor, que segurament encara es recordarà de mi però mes o menys ja sabia a lo que s'exposava o això creia ell!! jeje
i em vaig comprar la meva primera i única moto nova de trinca, una flamant suzuki gsf650,també denominada "Bandit".
Quan la vaig anar a buscar, encara me'n recordo la por que em feia que em caigués......però és que era la meva primara moto novaaaaa!!!!!!!!!!!!!


Amb aquella màquina vaig apendre realment a pilotar una moto i de fet és això el que em va fer veure les seves limitacions i em va fer donar el pas. La va vindre a buscar un noi de Valencia, que nomes la va veure, es va enamorar i encara me'n recordo la cara de Morcete quan la pujàvem a una furgoneta que van portar, casi es fica a plorar!!!!!!!! pero així es la vida. I al cap de dos dies va arrivar la seguent "sussi" una suzuki GSR600, la millor moto que de moment he tingut, aquesta si que em va fer gaudir de sensacions fortes i conducció esportiva........ bé poder massa sensacions!! jeje.


I és quan vaig decidir de passar-me al costat fosc. Vaig vendre la GSR a un noi de Calatayud però abans ja tenia la pròxima candidata, una Harley Davidson xl 883 custom, què és la meva actual montura, una preciocitat que ja m'estic plantejant canviar, no sé si us passarà a vosaltres pero jo crec que és com una necessitat, una cop la tens ja estàs pensant en la següent, que hi farem ....... no puc fe res ......... sóc així.


Be, donç ja teniu el meu currículum motero!!! m'ha fet gràcia crear aquest article per reflexar la meva trajectòria motera i també per intentar aclarir qualsevol dubte que es pugui tenir sobre alguna d'aquestes motos, i que jo com ex usuari, estaré encantat de respondre i aixi poder ajudar d'alguna manera........que això sempre va bé.

Finssssssss la properaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!


Alex

divendres, 4 de juny del 2010

Ruta 66,un somni per culplir




Bon dia a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui mirant per internete,he trobat vàries pàgines que parlen de la mítica Ruta66

Aquesta ruta travessa EE.UU de costa est a oest i viceversa; es va establir al 1926 i té una llargada de prop 4.000km, s'ha convertit en tota una llegenda i com no pot ser d'un altra manera, en un somni per qualsevol "motard", recorrer aquella serp d'asfalt amb una H.D ha de ser una experiència increïble que espero i desitjo podre fer realitat algun dia, de moment ens conformarem amb un petit reportatge que he trobat i espero us agradi.

Salutacions i vsssssssssss!!!!!!!!!!!!!!


La U.S. 66, también conocida como U.S. Route 66, Route 66 (Ruta 66), The Main Street of America (la calle principal de América), The Mother Road (La carretera madre) y la Will Rogers Highway(Carretera de Will Rogers), formó parte de la "Red de Carreteras Federales de Estados Unidos". Una de las rutas federales originales, la U.S. 66 se estableció el 11 de noviembre de 1926, aunque no se señalizó hasta el año siguiente. Originalmente discurría desde Chicago (Illinois), a través Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico, Arizona y California, hasta finalizar en Los Angeles con un recorrido total de 2,448 millas (3,939 km).
Viaje Ruta 66
La Ruta 66 fue objeto de muchas mejoras y cambios de trazado. Muchos de ellos afectaron bastante a la longitud de la carretera, como el traslado del final de Los Angeles a Santa Monica. Contrariamente a la creencia generalizada, la Ruta 66 nunca llegó al océano; acababa en lo que era el inicio de la U.S. 101, lo que es hoy la intersección de Olympic Boulevard con Lincoln Boulevard. Nunca estuvo en la intersección de Ocean Boulevard con Santa Monica Boulevard, a pesar de que haya una placa dedicatoria de la Ruta 66 allí.
Viaje Ruta 66

La Ruta 66 fue el principal itinerario de los emigrantes que iban al oeste, especialmente durante las tormentas de polvo de los años 30 , y sostuvo la economía de las zonas que la carretera atravesaba. La gente que prosperó durante la creciente popularidad de la carretera fue la misma que años más tarde luchó por mantenerla viva cuando empezó a construirse la nueva "Red de Autopistas Interestatales de Estados Unidos". La U.S. 66 (Ruta 66) fue descatalogada (es decir, oficialmente retirada de la "Red de Carreteras de Estados Unidos") el 27 de junio de 1985 después de decidirse que la carretera ya no era relevante y haber sido reemplazada por la red interestatal. En los últimos años, se ha creado una corriente que pugna por rescatar la original Ruta 66. Partes de la carretera que discurre a través de Illinois, Nuevo México y Arizona han sido señalizadas con letreros de "Historic Route 66" (Histórica Ruta 66) y ha vuelto a aparecer en los mapas de carreteras de esta forma. Aún así, la recuperación no es total y en algunos tramos aún es necesario transitar por la red interestatal.

-Per si vols convertir el somni en realitat-

Prova Harley Davidson xl 883 custom,la "Sporty"


Salutacions a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Be, ja torno a estar per aquí, he decidit que cada dia anire ficant cosetes i actualitçant el bloquet i com que el promés és deute, ara parlarem de la meva actual maquina,una "Sporty", la petita de la familia H.D.

Primer de tot i avanç d'entrar amb materia, m'agradaria donar les gràcies a la Eva que és una de les integrants d'aquest blog i també la meva llumeta (ohhhhhhhhh que bonic!!!!!!!!!!) jeje, per corretgir-me els escrits i donar-me ànims en tots els sentits,perquè gràcies a ella, tot això és possible i per això li vull dedicar aquest article(muaaaaa timo petiteta)

Donç una vegada acabat l'apartat de dedicatòries, anem per feina i com no podia ser d'un altra manera, comencem per l'estètica, un punt i apart d'intre de la història de la moto.

Que bonica éssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

Segur que trobarem moltes coses bones i altres de dolentes relacionades amb aquesta moto i segurament cadascu tindrà una opinió diferent però amb el què tothom està d'acord es que aquesta moto es moltttttttttttt maca....................De fet la majoria de usuaris d'aquesta Americana nomes la trien per aixo, ni per la seva potencia, ni per les prestacions, nomes perque es una de les motos mes boniques que s'han fabricat mai. Com a mostra, el temps que fa que no cambia practicament en res, nomes les actualitzacions necessaries per poder ser venudes a reu del món, aspectes de contaminació, etc, cinquanta anys d'historia d'un mite que no passa de moda i que per a molts, sempre sera la primera "custom"de la historia.

Comencem per el propulsor:

En aquest aspecte suposo que es el tipic motor custom, poques revolucions i un par motor molt baix sobre les 3.500rpm, es com una locomotora,vas ficant marxes i la moto sempre va al mateix ritme,pujant molt poc les revolucions i velocitat,sembla que no arribis mai als 100km però no nomes arriba sino que si li apretes una mica, pots agafa tranquil.lament els 150km,que no esta malament per el tipo de moto que es i et garantitza poder circular amb comoditat per qualsevol via,tant sigui lenta com d'alta velocitat,en aquest aspecte li domem un 7.

Ara intentem tirar de frenos:

I es quan veiem que la moto senzillament no frena,be,no vull dir que no funcionin sino que per parar-la a partir de 100km necessites una bona dossi d'apretada de maneta i metres de distancia per pararla del tot. Si que es una moto per passejar i que normalment no hauria de passar de 120km, pero aixo no vol dir que tingui els frenos d'una 125cc, la moto pesa mes de 250kg ,crec que nomes per aixo hauria de portar un dispositiu mes potent, es un aspecte molt millorable, seguramnet el que mes junt a les suspensions,que es un tema del que ara en parlarem,en aquest apartat li donem un 5.

Suspensions,té o no té?

Encara que no ho sembli si que en té de suspensions, vaja almenys porta uns amortidors amb molles pero vaja que si no en portes,el resultat seria el mateix. De fet jo els vaig haver de canviar per uns de la marca Hagon,no son cap maravella pero al menos fan la seva funcio,que es amortiguar,sobre tot es nota la millora portant dos persones, amb els originals es com anar a sobre d'una pedra, no tenen gens de progressivitat, de seguida fan tope i et deixen el cul destroçat, aixo fent referència als del darrera,al davant tampoc son cap marevella, molt tous i tambe fan tope de seguida,pero almenys actuen, cosa que al darrera sembla que no en tingui. tambe un conjunt molt pobre,En aquest apartat li donem un 4.

I per acavar provem la ergonomia:

La posicio de conduccio es bastant bona,una miqueteta baixa i amb les espatlles aixecades,al principi es fa una mica raro, pero t'acostumes rapid i tret que al final acabes amb mal de coll, sobretot si fas tirades llargues, es passable i te el seu encant.
Els mandos,al menos amb la meva, son intermitjos, aixo vol dir que la posicio que adoptes es com si muntessis una naqued, no es gens forçada pero segurament amb els avançats et sentiries mes "customero" pero segurament perdries una mica de comoditat,de totes maneres per a gustos els colors; l'unic inconvenient dels intermitjos es que et molesten una mica al posar els peus a terra pero de moment no hi ha pasta per fer camvis, així que "a joderse",jeje.
L'unic pero, de veritat, dintre del conjunt és el seient, no hi ha dret que aquella pedra tingui com a nom "seient", és molt incomode i junt amb els amortidors , es la part mes dolenta de la moto, el dia que canviin aixo, estarem davant una moto equilibrada.
De moment,el resum seria el seguent:
maca però petita,una mica incòmoda,amb potència raonable, molt pobre de frens i més pobre d'amortidor!!! en definitiva, que no queda gaire ben parada!!!!!!!!!!!!!!!! En aquest apartat li donarem un 6.

se m'oblidava el xassís:

Com ara veureu del xassís no parlare gaire ,pero es que realment hi ha poc a dir,l a veritat es que es molt primari i rustic, es practicament el mateix desde la seva creacio i per tant no val la pena valorar-lo, crec que amb aquest sentit els de harley haurien de fer un pensament perquè és llàstima que una moto amb tanta història s'estigui quedant,en aquest aspecte,tant enderrerida; però no nomes amb això, necessitaria millora la frenanda, posar amortidors de veritat, potenciar una mica més el propulsor i posar un xassis de custom de veritat, la típica "cuna de acero"que porten moltes custom i que li donarien millor "aspecte" i sobre tot rígides però clar, si cambiem tot això, el preu pujaria dels 8.500€ als 10.000€ mínim i crec que perdria la seva tirada com a primera Harley; suposo que la gent començaria per qualsevol custom japonesa i després passaria a un altre model de la marca, sense les carències de la "Sporty" o sigui una moto de veritat. Significaria la seva desaparició i això no ho volem, veritat? En aquest apartat li domen un 5.

Conclusions:

Be, donç fins aquí les meves impressions,la veritat que repassant una mica el test.....arriba a l'aprovat just!!!!!!!
La veritat es que les comparacions son odioses però després de passar per quatre "tetras" japoneses de tota la vida, aquesta Harley no arriba amb cap aspecte ni als "turmells" de les "japo" això si, tenen algo que les fa especials, diga-li història, diga-li tradició o simplement que t'has enamorat; és algo que no es pot explicar però és què quan veus com belluga el motor,aquell so inigualable i maravellós, aquella estètica que no passarà mai de moda i sobretot aquella sensació de llibertat quan rodes a sobre d'ella,tota la resta desapareix, ja no li trobes defectes,s'ha convertit en part de tu i ja mai podràs oblidar-la,és així, és una Harley.

dijous, 3 de juny del 2010

Suzuki GSR; Conducció - Sensacions - Observacions -

LA MEVA SEGONA "SUSSI"

Salutacions a tots els visitants del blog!!!!!!!!!!!!

Si,encara que no ho sembli,encara estic viu,jeje,el que passa que una cosa per altra no he estat gaire pel bloc,però ara que tinc ganes,em posaré una mica al dia.

I per començar,explicaré amb tots els detalls que pugui i sempre desde la meva experiència,les sensacions a sobre de la meva segona "sussi", la que per cert vaig vendre,per comprar-me l'actual Harley,però què es mereix, igual que la Bandit,un article sobre els "pros i contres" de una màquina que em va deixa molt bon sabor de boca.

Primer he de dir que de totes les motos que he tingut,esta es la que mes m'ha fet gaudir de la carretera,almenys amb el sentit mes esportiu de la paraula. Es una "sport"amb totes les de la llei i el seu motor 600cc que prové de la GSXR, és una meravella, com bona moto esportiva, té molta potència dalt del tacofraf i uns "mitjos" que no desmereixen gens; per posar-ne algun, els baixos no son res del altre món i per recuperar amb contundència has de baixar alguna marxa però tot i això el conjunt és realment bo.


L'unic pero que li posaria, seria el tacte del gas, que és com un interruptor,o tot o res, no es gaire fi i es fa una mica radical ja que li resta comoditat, tant a l'accelerar com al tallar es noten unes sotregades que no son gens agradables, sobretot per al acompanyant,pero es passable i a la llarga t'acostumes. Amb aquest aspecte li donarem un 8.

En l'apartat suspensions:

La veritat és què està bastant a l'alçada, poder una mica toves per una moto que es considera esportiva però com que tambe té aquesta variant touring, característica de les motos "naked", no ens podem queixar.


Com a punt positiu, que son regulables tant al davant com a darrera i com a punt negatiu, que una suspensió invertida no estaria de més, això li donaria mes progressió i tacte però tampoc se li poden demanar segons quines coses a motos, que amb oferta, es venen per algo més de 6.000€. En aquest apartat li donem un 7.

Ara parlarem del frens:

Com que es una moto amb un motor racing,també esperem una frenada a l'alçada però la veritat és que no és així, segurament és la part de la moto que menys em va agradar; té poc tacte i poca frenada, has d'apretar de valent per a què la moto se pari de veritat i clar amb conducció esportiva es nota una mica en falta la contundència de la seva germana, la GSXR però clar, tornem al tema qualitat/preu, té la suficient frenada pel què pagues però tant la Facer com la Hornet,competidores directes, tenen millor dispositiu que la GSR i el preu de la Facer no és tant diferent. En fi en aquest apartat li donem un 6.

I per ultim parlarem del Xassís:


Segurament és el millor de la moto i per al.lussions un dels millors de la competència. És molt rígid i transmet perfectament aquesta sensació de control en tot moment; et dona confiança i això et fa de vegades apurar amb contundència l'entrada a la corva i la sortida de la mateixa, pots anar molt ràpid i si et descuides, en un moment et creus Jorge Lorenzo, amb tot el bo i dolent que això pot significar; t'animes, t'animes i això al final et pot arribar a passar factura però la veritat és què amb tot el temps que la vaig tindre, mai em va donar cap ensurt i això diu molt del bo que és el conjunt d'aquesta màquina, en aquest apartat li domen un 9.

Be, donç fins aquí el resum de la meva experiència "damunt" la GSR, una moto molt còmoda, tant pel conductor com per l'acompanyant, bona ergonomia, consum una mica alt en comparació amb la competència i la capacitat del dipòsit inferior de les seves competidores directes però què per la resta, només et dona bons moments, tant passejant mirant el paisatge com buscant el seu costat més "bandido"; en fi una moto per a tot, a un preu més que raonable.

valoracio total de la "sussi" un 8.

Espero que aquesta informació sigui d'ajuda a futurs propietaris d'aquesta moto i de lectura entretinguda per la resta; la pròxima autòpsia motera sera a la honorable Sportster,tota una institució dins de l'estament motero i la meva actual montura.

Moltes V'ssss i "a seguir por lo negro",deuuuuuuuuuuuu.
Alex

Sortida 30.05.10

Diumenge vam sortir amb la motiki!!!!!!!!!!!!
no vaig fer fotikis ja què la ruta que vam la coneixem molt!!!!!!

solament vam fer de miami - flix!!!!!!! això si, vaja dia vam agafar! semblava que no fes gaire vent però deu ni do!!!!!!!

a mi m'agrada anar ben equipada per anar en moto i aquest cop em faltaven bastantes cosetes que les tenia a flix!!!!!1 però per no perdre una sortida em vaig equiapr ocm vaig poder!!!!!

el casc que portava era horrible!!!!!!!!!! d'aqeusts oberts i claross l'aire és notava moltíssim!! de fet t'ofegava!!!!!!!!!!!!

així que el viatge d'anada no vaig disfrutar gaire!!!!!!! però la tornada la vam fer per falset i de conya!!!!!!! apart qeu ja anava ben equipada!!!!!!!!! si vas en moto has d'anar ben equipat perquè sino es nota molt!!!!!!!! vas incòmode!!!!!

pos eso!!!!!!!!!!! vam fer una mini sortidaaaaaaa però almenys vam sortir amb moto!!!!!!!
V'ssssssssssssss

super muntatge fotikis


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari