dissabte, 5 de juny del 2010

M'agraden totes!!!!!!!!!!! (les motos,clar)

Ara estava fent un repàs a la meva trajectoria motera i pensava...........deu ni do les motos que he tingut!!!!!!!!!!!



Be,tampoc és què siguin una animalada, si no recordo malament.......... cinc!!!!!!!!!! No està malament per una persona que es va fer "motero" fa cosa de sis anys (2004)



La primera va ser segurament la mes especial,era una honda cb 250, la vaig comprar de segona mà a Barcelona i quan la vaig veure per primera vegada, em va semblar maquíssima i molt gran!!!!!!!
Deu ni do com passa el temps i com t'acostumes a les coses, ara quan en veig una em sembla una bicicleta!!! jajaja
Però sempre la recordaré com una gran moto, molt noble i que em va endinsar en aquest meravellós món.


Naturalment de seguida es va quedar petita i es quan vaig donar el pas a les motos de gran cilindrada.
Vaig vendre la CB a un veí de feina i em vaig fer amb una gsx600f, la vam anar a buscar també a Barcelona; de fet, va ser el meu cunyat Enrique qui la va portar, encara me'n recordo dels mals de cap que ens va donar, la maleïda no feia més que donar tirons i al final la vam haver de portar-la per carreteres secundàries perquè per l'autopista no pujava les petites costes que trobàvem, ja es veia venir que no la tindria gaire temps!! jeje.

I aixi va ser,al cap de 4 dies, li vaig donar passaport, la vaig vendre a un senyor, que segurament encara es recordarà de mi però mes o menys ja sabia a lo que s'exposava o això creia ell!! jeje
i em vaig comprar la meva primera i única moto nova de trinca, una flamant suzuki gsf650,també denominada "Bandit".
Quan la vaig anar a buscar, encara me'n recordo la por que em feia que em caigués......però és que era la meva primara moto novaaaaa!!!!!!!!!!!!!


Amb aquella màquina vaig apendre realment a pilotar una moto i de fet és això el que em va fer veure les seves limitacions i em va fer donar el pas. La va vindre a buscar un noi de Valencia, que nomes la va veure, es va enamorar i encara me'n recordo la cara de Morcete quan la pujàvem a una furgoneta que van portar, casi es fica a plorar!!!!!!!! pero així es la vida. I al cap de dos dies va arrivar la seguent "sussi" una suzuki GSR600, la millor moto que de moment he tingut, aquesta si que em va fer gaudir de sensacions fortes i conducció esportiva........ bé poder massa sensacions!! jeje.


I és quan vaig decidir de passar-me al costat fosc. Vaig vendre la GSR a un noi de Calatayud però abans ja tenia la pròxima candidata, una Harley Davidson xl 883 custom, què és la meva actual montura, una preciocitat que ja m'estic plantejant canviar, no sé si us passarà a vosaltres pero jo crec que és com una necessitat, una cop la tens ja estàs pensant en la següent, que hi farem ....... no puc fe res ......... sóc així.


Be, donç ja teniu el meu currículum motero!!! m'ha fet gràcia crear aquest article per reflexar la meva trajectòria motera i també per intentar aclarir qualsevol dubte que es pugui tenir sobre alguna d'aquestes motos, i que jo com ex usuari, estaré encantat de respondre i aixi poder ajudar d'alguna manera........que això sempre va bé.

Finssssssss la properaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!


Alex

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

vaja currículum motero petitet!!!!!!!! moltes motos i moltes sensacions!!!!!

encara me'n recordo la GSX!!!! jajajaja quin viatge i quines rialles ens vam fer!! quan vam veure que la moto no tirava!! :)
(em penso que la vas tindre menys d'un mes) jejejeje

sobre la bandit!!!!!!! em va fer una peneta molt gran vendre-la ja què sempre li agafo carinyo a les motos!!!!!!!! anava de conya i era molt còmoda!!

I que dir de la GSR!!!!! em pensava que no m'agradaria i em va enamorara!!!!! és una passada en tots els sentints! tan pel pilot com pel copilot!!!!!!!! ho té tot positiu aq moto!!!! també em va fer peneta vendre-la ja què, com ja saps, mua no l'hagués venut!!!

i que dir de la Harley!!!!!! una passada per pilotar-la però pel copilot deixa molt que desitjar!!!!! a mi em fa mal el cul d'anar amb aq moto!!!!!! però com em va dir un motero "jejeje però és una harley" jajajaja

En definitiva la H.D és per anar sol ja què és una passada però per anar dos deixa molt que desitjar!!

pos eso!!!!!!!! a veure quina serà la propera!!!!!


Molts petonetssssssssss
i felicitats per l'article! m'ha agradat molt!!
muaaaaaaa timo!!

alex ha dit...

Moltes gracietes pe'l comentari,tambe que et resulti interesant,continuerem ficant cosetes i aixi pasarem l'estona mes rapid,jeje

Muaaaaa timo!!!!!!!!!!!!


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari