dijous, 3 de juny del 2010

Suzuki GSR; Conducció - Sensacions - Observacions -

LA MEVA SEGONA "SUSSI"

Salutacions a tots els visitants del blog!!!!!!!!!!!!

Si,encara que no ho sembli,encara estic viu,jeje,el que passa que una cosa per altra no he estat gaire pel bloc,però ara que tinc ganes,em posaré una mica al dia.

I per començar,explicaré amb tots els detalls que pugui i sempre desde la meva experiència,les sensacions a sobre de la meva segona "sussi", la que per cert vaig vendre,per comprar-me l'actual Harley,però què es mereix, igual que la Bandit,un article sobre els "pros i contres" de una màquina que em va deixa molt bon sabor de boca.

Primer he de dir que de totes les motos que he tingut,esta es la que mes m'ha fet gaudir de la carretera,almenys amb el sentit mes esportiu de la paraula. Es una "sport"amb totes les de la llei i el seu motor 600cc que prové de la GSXR, és una meravella, com bona moto esportiva, té molta potència dalt del tacofraf i uns "mitjos" que no desmereixen gens; per posar-ne algun, els baixos no son res del altre món i per recuperar amb contundència has de baixar alguna marxa però tot i això el conjunt és realment bo.


L'unic pero que li posaria, seria el tacte del gas, que és com un interruptor,o tot o res, no es gaire fi i es fa una mica radical ja que li resta comoditat, tant a l'accelerar com al tallar es noten unes sotregades que no son gens agradables, sobretot per al acompanyant,pero es passable i a la llarga t'acostumes. Amb aquest aspecte li donarem un 8.

En l'apartat suspensions:

La veritat és què està bastant a l'alçada, poder una mica toves per una moto que es considera esportiva però com que tambe té aquesta variant touring, característica de les motos "naked", no ens podem queixar.


Com a punt positiu, que son regulables tant al davant com a darrera i com a punt negatiu, que una suspensió invertida no estaria de més, això li donaria mes progressió i tacte però tampoc se li poden demanar segons quines coses a motos, que amb oferta, es venen per algo més de 6.000€. En aquest apartat li donem un 7.

Ara parlarem del frens:

Com que es una moto amb un motor racing,també esperem una frenada a l'alçada però la veritat és que no és així, segurament és la part de la moto que menys em va agradar; té poc tacte i poca frenada, has d'apretar de valent per a què la moto se pari de veritat i clar amb conducció esportiva es nota una mica en falta la contundència de la seva germana, la GSXR però clar, tornem al tema qualitat/preu, té la suficient frenada pel què pagues però tant la Facer com la Hornet,competidores directes, tenen millor dispositiu que la GSR i el preu de la Facer no és tant diferent. En fi en aquest apartat li donem un 6.

I per ultim parlarem del Xassís:


Segurament és el millor de la moto i per al.lussions un dels millors de la competència. És molt rígid i transmet perfectament aquesta sensació de control en tot moment; et dona confiança i això et fa de vegades apurar amb contundència l'entrada a la corva i la sortida de la mateixa, pots anar molt ràpid i si et descuides, en un moment et creus Jorge Lorenzo, amb tot el bo i dolent que això pot significar; t'animes, t'animes i això al final et pot arribar a passar factura però la veritat és què amb tot el temps que la vaig tindre, mai em va donar cap ensurt i això diu molt del bo que és el conjunt d'aquesta màquina, en aquest apartat li domen un 9.

Be, donç fins aquí el resum de la meva experiència "damunt" la GSR, una moto molt còmoda, tant pel conductor com per l'acompanyant, bona ergonomia, consum una mica alt en comparació amb la competència i la capacitat del dipòsit inferior de les seves competidores directes però què per la resta, només et dona bons moments, tant passejant mirant el paisatge com buscant el seu costat més "bandido"; en fi una moto per a tot, a un preu més que raonable.

valoracio total de la "sussi" un 8.

Espero que aquesta informació sigui d'ajuda a futurs propietaris d'aquesta moto i de lectura entretinguda per la resta; la pròxima autòpsia motera sera a la honorable Sportster,tota una institució dins de l'estament motero i la meva actual montura.

Moltes V'ssss i "a seguir por lo negro",deuuuuuuuuuuuu.
Alex

1 comentari:

eva_yam ha dit...

V'ssssssss morcete!!!!!!!!
aquesta si que no me l'esperava!!!
un article teu!!! ara feia segles que no entrave i m'ha agradat trobar-me un article escrit per tu!!!!!!!!

a veure si t'animes i ens segueixes explicant cosetes perquè de la teva harley hi ha tema per estona! jejejeje

un petonàssssssssssssss
timo!!!!!!!!!!!


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari