dijous, 3 de juny del 2010

Sortida 30.05.10

Diumenge vam sortir amb la motiki!!!!!!!!!!!!
no vaig fer fotikis ja què la ruta que vam la coneixem molt!!!!!!

solament vam fer de miami - flix!!!!!!! això si, vaja dia vam agafar! semblava que no fes gaire vent però deu ni do!!!!!!!

a mi m'agrada anar ben equipada per anar en moto i aquest cop em faltaven bastantes cosetes que les tenia a flix!!!!!1 però per no perdre una sortida em vaig equiapr ocm vaig poder!!!!!

el casc que portava era horrible!!!!!!!!!! d'aqeusts oberts i claross l'aire és notava moltíssim!! de fet t'ofegava!!!!!!!!!!!!

així que el viatge d'anada no vaig disfrutar gaire!!!!!!! però la tornada la vam fer per falset i de conya!!!!!!! apart qeu ja anava ben equipada!!!!!!!!! si vas en moto has d'anar ben equipat perquè sino es nota molt!!!!!!!! vas incòmode!!!!!

pos eso!!!!!!!!!!! vam fer una mini sortidaaaaaaa però almenys vam sortir amb moto!!!!!!!
V'ssssssssssssss

El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari