dilluns, 21 de juny del 2010

Prova Kawasaki ER6N

Ja tenim la primera experiència amb la nova màquina i la veritat que no m'ha decebut!!!
No tenia masa confiança que la cosa anés bé però m'ha sorprés positivament i ara us ho explicaré detalladament el què va donar de si, la primera prova. (sempre desde la meu punt de vista personal).

Que la moto és bonica, queda fora de tota discussió, si més no és diferent; amb un disseny entre minimalista i agressiu que no deixa indiferent i és què realment i encara que no ho sembli la moto ées així, minimalista, agressiva i diferent.


Ergonomia:

La posició de conducció és força còmoda, l'únic pero, per posar-li algun, seria que el seient es nota una mica dur i amb el pas dels kilometres notes que comença a passar factura però suposo què tot es acostumarse.
Per l'aconpanyant és mes o menys igual, còmode en quant a posició és refereix, amb agafadors laterals que faciliten bastant l'aferrar-se sense problemes i una posició en general bastant aconseguida; tot aixó ho dic desde l'opinió de la meva parella, que de l'únic que es va queixar, apart de la velocitat,xddddd va ser del seient, una mica dur però la veritat que vam fer bastants quilòmetres per ser la primera sortida.


Motor:

En aquest apartat, fer menció especial al bicilíndric què monta aquesta Kawa; és una passada els baixos i mitjos que té; el meu amic i company de sortida Paco, tenia que apurar al màxim les marxes de la seva GSR per poder-me seguir a les sortides de les corves i això què la seva té més de 25cv més què la meva.
Es un motor molt ple des de qualsevol règim de gir, fins les 8.500 r.p.m. més o menys i és aquí on marca la diferència amb els 4 cilindres tradicionals; mentres tu apretes una mica l'altre a de pujar la moto al máxim per seguir-te. L'únic pero és el tacte, una mica brusc; sobretot a les reduccions, és una passada el fre del motor que té,molts cops casi no fa falta frenar però també és meys divertit que les "tetra" ja què al no haver de canviar tant de marxes perds aquella alegria de pujar marxes com un boig a l'accelerar i baixar igualment al decelerar; però clar, no és pot tindre tot, no ?

Suspensió:

La supensió és força efectiva,abans de provar-la creia que seria més aviat tova, cosa normal amb màquines de preus assequibles però em van sorpendre gratament; la del davant és suficient per una conducció una mica "alegre" i la de darrera és correcta, una mica seca de reaccions però suficient per anar dos persones i no tenir la sensació de què vas amb una barca, crec que per la moto que és, estant bastant a l'alçada.

Frens:

Un altra bona sorpresa va ser la seva frenada, més què suficient per al pes de la moto; una mica brusca si apretes fort però que et dona una sensació de seguretat molt gran. De darrera també és molt efectiva i bastant progressiva, la veritat que amb aquest apartat no hi ha res ha dir.


Xassís:

Un altre sorpresa a sigut amb aquest apartat, creia que la moto no seria gens rígida i costaria ficar-la a les corves i és tot el contrari.
Aquests de Kawasaki han fet una bona feina!!! tot i ser d'acer i no d'alumini, és prou rígida i combinada amb les suspensions, el pes i la seva mida, més aviat petita, li dona una lleugeresa bestial; en corves ràpides és una passada la seva agilitat amb uns canvis de direcció dignes de qualsevol moto sport, l'únic pero és la seva inestabilitat a altes velocitats o amb una mica de vent, aqui si que es nota els 10 kg menys, en comparacio a les 4 cilintres, tipus, Facer o GSR, és belluga bastant i et dona una sensació de poc control, sobretot a corves ràpides, està clar que el que et dona per un costat, t'ho treu per un altre.

Conclusió:

Bé, donç fins aquí l'anàlisis d'aquesta moto!!! una bona máquina a un bon preu.
Recomanable 100% !!!
Tant per a usuaris novells com per a motoristes que busquin algo diferent dins del segment naked de mitjana cilindrada, tot un encert dels tècnics de Kawasaki que han conseguit un conjunt amb les tres "Bes", Bó, Bonic i Barat; el somni de tot motorista.

Vssssssssssssssssss.
Alex

El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari