dissabte, 17 de novembre del 2007

La meva Estrelleta!!!!!


Sóc Enric. L'Alex m'ha fet envejeta parlant de la seva màquina i jo no he pogut passar per menys.

La Drag Star 650, és una moto en primer lloc, molt bonica. La línia clàssica que té juntament amb els cromats que porta, li donen una personalitat i una bellesa que poques altres tenen.

Per mi evidentment és una de les millors customs (per no dir la millor).

En carretera, és una moto molt noble, segura i amb molts baixos, el que et fa gaudir sempre de qualsevol carretera, encara que com a més revirada millor.

Té el centre de gravetat molt baix, el que et fa tumbar molt i tranquil. El cardan, és molt fi i la veritat és que no notes cap estrany ( de fet ja havia tingut una yamaha amb cardan).

La maniobrabilitat de la moto en parat, és molt fàcil i còmoda, ja que a pesar de que pesa, el poder tocar perfectament a terra amb els dos peus sencers ho és tot. Conduir-la per ciutat, és molt fàcil i no tens cap tipus de problema, ja que no notes el pes.

Per trobar-li un defecte, dir que li manca una pantalla per quan vas a més de 120 km/h, ja que l'aire et molesta bastant i també uns quants cavallets més de potència.
Però he de dir que el concepte de la moto, no és el de córrer sinó el de passejar amb ella disfrutant del paissatge, del camí i de conduir una bona moto.

He tingut altres motos i he disfrutat molt amb elles, però a pesar que estava i estic molt content d'elles, cap m'havia fet sentir tan identificat i realitzat com a Motard com la Drag Star.
És la moto i l'estil de moto que jo sempre havia volgut tindre.

Com heu pogut notar, he fet un comentari totalment imparcial (jijijijijiijiijii).
Alex, no m'ha quedat tan be com a tu però ho he intentat!!!
Per cert, gràcies per la teva confiança, sé que la puc agafar i ho faré.

Una abraçada a tots i cuidadin allí fora!!!!!
Vssssssssssssssssss!!!!

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

Eissssssss tato!!!

Molt bon article!! veig que has estat molt imparcial i en cap moment s'ha notat que et cau la baba per la teva estrelleta!!! jejejeje

La veritat és que l'estètica és maquíssima i veient-te portar-la dir-te que per carretera és veu que la pots maniobrar molt bé!!

L'altre dia anant al teu darrerra vam poder comprovar que la pots inclinar molt bé, massa bé! jejejeje

V'ssssssss i a disfrutar-la!!

P.D.: no es nota que m'agraden les custom, nops?? jejejejeje

Anònim ha dit...

Holessssss company,estic completament d'acord amb eva-yam(morcete),poder una miqueta curtet,pero molt amé.
Espero que facis un altre amb una miqueta mes de detalls i algunes fotos mes;estaria força bé,salutacions i vsssssssss!!!!!
Ahhhhhhhhh,jo tambe espero poder provar la teva "estrelleta" jejejeje.


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari