dilluns, 12 de novembre del 2007

LA MEVA "SUSSI"




Hola a tots!!!!

Sóc l'Alex !!!
un dels participants d'aquest bloc i avui voldria presentar-vos la meva moto.

Es una Suzuki Bandit 650!!

Bé la seva descripció oficial és Suzuki GSF 650 N K7. Aquesta fa referència a la marca, model i cilindrada.

"N" Es refereix a que l'estil és "naqued" o sense carenat ja que amb aquest model també es fa una versió carenada

"K7" Es refereix a l'any del model, amb aquest sentit esta clar,la meva es del 2007.

Una vegada ja tenim el més bàsic, ara és hora de comentar-vos les meves impressions damunt la moto.

Per començar he de dir que segurament no seré gaire imparcial, suposo que per tothom la seva moto és la millor però que consti que intentaré ser el mes just possible davant les avantatges i els inconvenients d'aquesta "màquina tant meravellosa" jejeje és broma!!!

Bé, per començar us diré que la meva impressió al pujar per primera vegada va ser molt bona perquè semblava que l'hagués portat tota la vida. És una meravella, la moto és molt còmoda i la postura de conducció és molt relaxada o sigui que amb aquest sentit li donem un "9".

Ara comentarem el tema del motor, naturalment la moto és lo que és, una moto de mitja cilindrada amb un clar "enfoque" Turing i amb això vull dir que si el que busques és velocitat i acceleracions prodigioses, t'has equivocat de moto. Ara si el que vols és una màquina noble, molt dolça amb el gas i que estira des de qualsevol règim de voltes, la bandit és la teva moto!!! en aquest sentit li donem un "8"

En l'apartat de suspensions la cosa també pinta bé, naturalment no és res de l'altre món però compleix a la perfecció amb la seva funció. Tenint en compte que la Bandit pesa 230 kg en sec i que el preu de la moto és de 5.999 € no se li pot demanar mes.
Apart sempre podrem regular tant de davant com del darrera, la seva duresa per lo que està bastant ben aconseguit. En aquest sentit li donem un "7".

I per últim us comentaré les meves impressions a la carretera. Aquí és on més m'agrada la moto; el que si es veritat que és bastant pesada, sobretot el pes es nota amb parat; devegades he de fer veritables esforços per bellugar-la però una vegada en marxa el pes gairebé ni es nota.

Naturalment comparat amb altres nakeds com GSR, FACER o HORNET li costa més entrar a les corbes ja que pesa 40 kg més però per la resta es una delícia!!! tira des de molt baix i pots triar tranquil•lament la marxa. Pràcticament no hi ha diferència de 4ª a 5ª i dins de les seves possibilitats et deixa divertir-te, sobretot en carreteres obertes que no siguin massa revirades; és aquí on més la pots gaudir.
Ara si, si li busques les pessigolles també pot mossegar!!! Jejeje però li has de fer moltes perquè ho faci!! és molt noble, una autèntica bandida!!!.
En aquest sentit li donarem un "8"

Be espero que amb aquest comentari tingueu una miqueta mes d’informació d'aquesta màquina.
Però això no s'ha acabat!!!! Ja aniré escrivint més escrits sobre les meves impressions damunt la moto!!

Espero que no us hagueu avorrit molt!! Jejejeje
Salutacions a tots i V'ssssssssssss
Bandido_2007

5 comentaris:

eva_yam ha dit...

eisssssssss morcete!!

molt currat aquest article!! veig que t'has aplicat en serio!!! així m'agrada!!

Felicitats per l'article!!
un petonàssssss ben especial!!

V'ssssssssss

Anònim ha dit...

sipssssssss m'ha agafat inspirat!!!!!!!!!! jejeje

molts besitos i graciessssssssssssssssssssss!!!!!!

enric ha dit...

Molt bona descripció de la teva moto. No he notat gens que et cau la bava amb ella..........
Tampoc he apreciat que disfrutes portant-la......
Be, la moto és molt bonica i esta molt ben acabada. Portar-la deu de ser un plaer, perquè es veu ben proporcionada. Bé, encara no l'he provat ( perquè no he volgut ) però ho faré.
Felicitats per la teva moto i per l'article tan ben currat.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Graciesssss Enric!!!!!!!!
La veritat es que ja he dit al escrit que segurament no seria gaire imparcial,perosssss es lo que te,jejeje
Ara ja saps et toca a tu,a veure quina experiencia tens de la teva Drag star.......que segur que tambe es una maravella!!!!!!
Ahhhhhhhhh i ja saps que pots agafar la moto cuan vulguissss,valeeeeeeeeee!!!!!!!
Una abraçada i fins aviat.

Anònim ha dit...

jo també tinc una Bandida 650s i casi te diria que amb tot lo que has dit tens una puntuació de un 8.... jejeje fora bromes,es una gran moto i que no te cansa amb fer quilometro, jo ni estic molt conten .


monti.

V'ssssssssssss,,,,,,,,


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari