dilluns, 14 de juny del 2010

Adeu Sporty,hola Kawa


Com molts de vosaltres ja sabeu, tenia l'intenció de canviar la Harley per una naked i al final s'ha produït.

La nova adquisició és una Kawasaki Er6n, és molt bonica i pel poc que l'he agafat, de moment em dona bones vibracions; és molt fineta de portar i molt àgil però ja faré un article mes cap endavant quan faci alguna sortideta i la provi més a fons!!!

De moment, es solament donar la notícia de la nova màquina que tenim al garatge!!!

Fins aviat!!!!!!!!!!!!!
Vsssssssssssss.

4 comentaris:

eva_yam ha dit...

Felicitats petitet!!!!!!!
el divendres la vaig poder veure en persona i em va encantar!! es veu molt còmoda i amb aquesta també arribo al terra!!

saps que vol dir això, no???
jajaajajaj
ja tinc ganes de provar-la!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa
timoooooooooooo

alex ha dit...

Jejejeje,a veure si es veritat i t'animes,ja saps que a mi m'agradaria que l'agafesim els dos.aixi sempre estaria ocupada;A veure si la pujo a Flix i la pots agafar.
Timooooooooo.

enric ha dit...

eso ,eso pujala i a veure si l'agafo i recordo vells temps.......
Una bona m'aquina Alex. A disfrutar-la i com diu Abel........"aspabil"

alex ha dit...

Gracies Enrique!!!!!!!!!
Si crec que anirá molt bé,a veure si la pujo un dia d'aquets,que al final pasará igual que la Harley i et quedarás sense agafarla,jejeje.


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari