dilluns, 7 de juny del 2010

Ajudans a decidir la nova montura!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara us proposo una enquesta per veure quina ha de ser la candidata; quan la Sporty marxi, us deixo una petita llista de les que vull provar:

Totes bicilíndriques ja què tetras ja n'he tingut moltes i vull provar una altra cosa!!!
A veure si us animeu i em doneu un cop de mà!!!!!!!!!!

Si us decidiu per alguna en concret o teniu alguna candidata més, no dubteu en deixar un comentari o participar a la enquesta que hi ha al principi del blog, només heu de tindre en compte que la moto serà de segona mà i el preu sobre el 5.000€, mes o menys

Moltes gràcies per participar!!!!!!!!!!!


Suzuki Gladius















Kawasaki Er6n
















Ducati monster



5 comentaris:

eva_yam ha dit...

ummmmmmmmmm totes m'agraden!!!!!!!
si hagués de triar-ne una, la primera la ducati!!!!!! m'encanta en tots els sentits!! sobretot amb el so que té aquesta moto!!!!!! és tipo la harley!! son motos que quan passen pel teu costat et fan girar ja què t'impressiona!!!!!! xdddd

El que no sé si serà gaire còmoda pel copilot!! això ens hauríem d'informar bé!!

I la gladius m'agrada per mi ja què arribo perfectametn al terra i la podria portar!!

encara que em penso que les altres dos també les podria portar perquè no tenen gaire alçada!!!

El que podries fer, és informa-nos al bloquet de la fitxa tècnica de cada motiki!!!!!!!!!

muaaaaaaaaa

alex ha dit...

Els enllaços et porten a pagines on hi surten tots els detalls tecnics,crec que amb aixo ja n'hi ha prou,muaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

eva_yam ha dit...

aissssssss tens raó!!! veig que estàs en tot!! ja ets tots un professional dels blocs!!!!!!

posss ja ho miraré!!!!!!!
muaaaaaaa

alex ha dit...

Molt be mua,timo!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

com que a mi no em costa un duro i tampoc demaneu re,trieu la mes cara nomes per farda que eso mola.


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari