dimarts, 27 d’abril del 2010

Mini Sortida 25.04.10


Diumenge ens vam equipar per anar a fer una volteta amb la motiki !! no vam fer gaires quilòmetres però va estar molt bé!!


Aquest cop no em va fer mal de cul, suposo que va ser pels pocs km i també perquè m'estic acostumant!!!!!! vaig gaudir una mica més de la moto i em vaig trobar més agust!!!!!! però tal i com hem parlat amb l'alex amb aquesta moto hauríem de fer unes quantes cosetes per tal d'anar més còmodes.


Com per exemple canviar el seient, posar els mandos en posició més avançada ja què sinó ens toquem!!!!!!!!! i també l'amortiguació de la moto ja què és nul.la!!!!!!!!! així que ens ho estem pensant!!!!!!! no sé si és millor canviar-se de moto o gastar-te'ls!!!!!!!!!!


La moto és maquíssima d'estètica, el soroll de la harley és únic i això fa que encara t'agrada més i sobretot el que m'agrada d'aquesta moto és que la puc portar jo!!!!!!!!!! Si ens compressim una altra custom segurametn seria molt més gran i llavors no sé si em veuria portant-la!!!!!!!!!!


El diumenge la vaig tornar agafar i em va encantar!!!!!!!! em sento molt còmoda amb aquesta moto i em cau la baba de portar-la!!!!!!!!!! és una passada!!!!!!!!! em recorda les sensacions que tenia amb la meva virago però amb molta més potència entre les cames! jejejeje


una passada!!!!!!!!!!


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari