dimarts, 27 d’abril del 2010

Sensacions; 6 d'abril!!!!!! ja l'he provat!!



El dimarts després de l'ermita vam sortir a fer una mini volta amb la moto per tal de provar-la com a copilot!!!!!!!!

Si sóc sincera, no em va agradar gens!!!! encara tenia el xip de la GSR!!!! i no hi ha color!!!!!!!

la posició és completament diferent i amb aquesta et fa mal el cul!!!!!!! no se si es falta de costum o simplement és incòmoda!!!!!!

Ja ho veurem!!!!!!!!!

Tampoc em va agradar que estàs a la mateixa alçada que el pilot i no pots veure en cap moment a quina velocitat vas ni res !!!!!!

Les vibracions que té aquesta moto (segons expliquen els de les Harleys) no em van molestar gens! al contrari, el só d'aquesta moto és una passada!!!!!!

Apart té potència aquesta moto però no té res a veure amb la GSR!!! és un altre estil de conducció!! amb aquesta vas a gaudir de la carretera en plan passeig i de tranqui!!!!!! també té la seva part maca però falta canviar el xip!!!!!!!

Això si, un cop vam arribar a flix i me la va deixar provar vaig canviar d'opinió!!!!!!!! vam anar al polígon i vaig fer unes voltes per allí!!!!!!!! una passada!!!!!!!!

Aquesta moto és per portar-la!!!!!!! és ideal!!!!!!! apart que és ideal per mi perquè és petita i et sents molt còmoda!! em va agradr molt!!!!!!!!!!!

A veure que tal el proper dia!!!!!


El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari