dimarts, 27 d’abril del 2010

Sortida 10.04.10

Vam anar a Valderrobles a fer una volta amb la moto i així provar-la els dos!!!!!!!!!!!! ens vam acompanyar el tato i la joa!!!!!!!!

El viatge va estar molt bé però per ser el primer dia amb la Harley vaig trobar un petit problema!! la posició d'aquesta moto em fa mal el cul!!!!! no sé si és per falta de costum o perquè aquest seient és incòmode!!! total que vam tindre d'anar parant per tal de què no se'm quedés dormit!!!!!!!!!

La resta molt bé!!!!!!!!! un viatge tranquil.let, gaudint de la carretera i de les vistes!!!!!!!!!! encara estava amb el xip de la GSR i per tant seguia fent comparacionsss i guanyava tota l'estona la GSR ja què amb ella disfrutes més de copilot!!!!!!!!

Vam fer una volta turística pel poble i vam estar contemplant motos ja què feien una concentració motera!!!!!

Després vam anar al poblet de Horta de SAnt Joan i ens vam parar a dinar allí!!!!!!!!!!! la tornada la vaig gaudir més ja què em vaig posar més amb el xip de custom!!!

Resumint que em falta rodatge amb aquesta moto!!!!!!!!!!

El tempsssssss per sortir en moto!!!

Calendari